Vraag

Hypothecaire lening nieuwbouw

• 11 april 2018
  • 2 reacties
  • 1583 Bekeken

Beste,

Ik ben op zoek naar lening voor nieuwbouw. Ik heb vorig jaar in oktober mijn grond aangekocht 189000€ met registratiekosten kwam dit ongeveer op 220000€. Dit heb ik contant betaald. Aangezien ik alleen ben komen te staan, ben ik op zoek naar een betaalbare lening. Ik heb besloten om te bouwen met een firma die huizen zet met zeecontainers. Heel mooi, goedkoper dan traditioneel bouwen en even duurzaam. Ben vaste klant bij KBC maar voor de moment niet de goedkoopste. Ik kan volgens hen nog altijd op 20j lenen, omdat er geen discriminatie meer mag zijn op leeftijd. Ben deze week 53j en heb vast werk in UZ Gent. Ik kreeg wel nog korting als ik geen schulsaldoverzekering nam. Het huis komt op ongeveer 130000€ daarbovenop nog notaris en registratiekosten en architect. Zou ik rondkomen met 150000€? En hoeveel betaal ik bij jullie dan af in de maand? Maandloon 1650€ en 200€ extra van mijn ouders. Klopt het dat de vaste rentevoet ongeveer 1,60 staat bij jullie. Kunnen jullie mij zo vlug mogelijk iets laten weten? Mvg Tania

2 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Beste Tania,

Bedankt voor je bericht en je interesse in ons aanbod.

Hello bank financiert helaas enkel panden die reeds volledig gerealiseerd zijn. Met een nieuwbouwproject kunnen we je dus voorlopig niet verderhelpen.
Uiteraard heeft onze moederbank, BNP Paribas Fortis, hiervoor wel de gepaste oplossingen.
Je kan hun bereiken op het nummer 02/433.41.36 van 07h00 tot 22h00 en van 09h00 tot 17h00 op zaterdag.

We wensen je alvast veel succes met je interessant project!

Mvg,

Hakim
Bedankt, ik maak een afspraak.
Mvg Tania

Reageer