Vraag

Aanvraag woonkrediet

• 26 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 1490 Bekeken

Hallo, wij zijn bezig met een aanvraag voor een Hello woonkrediet. Toen wij de map met documenten ontvingen heb ik geprobeert om alles zo snel mogelijk in orde te brengen. Nu staat online mijn status echter al sinds maandagochtend op: wij zullen je telefonisch contacteren omdat we enkele vragen hebben. Maandag geen telefoontje, dinsdag ook niet. Ik heb gisteren dan zelf maar gebeld maar het probleem is dat ik dan altijd uitkom bij iemand die mij eigenlijk niet kan helpen en die zegt ‘wij zullen u terugbellen’. Gisterenavond had ik dan eindelijk telefoon maar hij heeft maar 1x gerinkeld en tegen dat ik hem in mijn handen had was ik al te laat. Jullie hebben dan een voicemail ingesproken dat ik met vragen altijd kon terugbellen...!!
Zo komen we hier in een straatje zonder einde he, als ik vandaag terugbel krijg ik immers weer iemand aan de lijn die mij niet kan helpen?! Bovendien heb ik geen vragen maar hebben jullie nog vragen. Ik had gehoopt dat de procedure sneller zou verlopen en ik begin een beetje gefrustreerd te geraken met jullie diensverlening.
Ik zou mijn lening graag zo snel mogelijk in orde brengen maar begin te denken dat ik de verkeerde bank heb uitgekozen.

Hoe kan ik nu verder? Zijn er bepaalde uren waarop ik wel iemand aan de lijn krijg die mij met mijn dossier kan verderhelpen? Of is er een znder nummer waar ik rechtstreeks iemand aan de lijn krijg? Of zouden jullie als je mij contacteerd en ik niet opneem aub 10min. later nog eens willen terugbellen? ...

4 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Dag Kim,
Onze excuses voor het ongemak. Niet iedereen is opgeleid in woonkredieten.
De reden dat de status sinds maandag op 'wij zullen je telefonisch contacteren' staat, is omdat we je documenten nog steeds niet hebben ontvangen. We zouden je daarom eens opbellen om te vragen of je de documenten goed hebt ontvangen, of er nog vragen zijn enzovoorts. Vergeet niet dat een kredietaanbod slechts 14 dagen geldig is.
Tot binnenkort,
Elisa
Alle documenten werden vrijdag 20/10 ondertekend en in de door jullie bijgevoegde omslag gepost?!
Reputatie 3
Badge +1
Dag Kim,

De post van vandaag is ondertussen binnen en jouw envelop zit ertussen. We gaan nu jullie documenten nakijken.

Groetjes,
Elisa
Super, bedankt voor de snelle reactie!

Reageer