Beantwoord

Overzetten van Fintro Jongerenspaarrekening naar Hello4You Spaarrekening

• 24 juli 2017
  • 1 reactie
  • 1353 Bekeken

Als nieuwe klant van HelloBank zou ik graag een Hello4You spaarrekening openen, ik bezit echter al een Fintro Jongerenspaarrekening.
Is het mogelijk om deze over te zetten zodat ik van het online beheerportaal van HelloBank gebruik kan maken voor het beheer van deze rekening?
Een nieuwe rekening openen en het geld manueel overschrijven zou de 6000 euro jaarlimiet overschrijden en is dus geen goede oplossing voor mij.
Blijft de getrouwheidspremie dan ook behouden aangezien zowel HelloBank als Fintro deel uit maken van BNP Paribas Fortis?

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Elisa 27 juli 2017, 10:44

Hallo,
Je spaarrekening kan niet omgezet worden naar een andere spaarrekening.
Je kan inderdaad maximum 6000 euro op je Hello4You spaarrekening zetten per kalenderjaar. Je kan het resterend saldo eventueel op een Hello spaarrekening zetten. Deze zijn onbeperkt.
Hello Bank en Fintro behoren wel tot dezelfde groep, maar zijn toch een volledig andere bank, waardoor de getrouwheidspremie niet behouden wordt.
Groetjes,
Elisa
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
Hallo,
Je spaarrekening kan niet omgezet worden naar een andere spaarrekening.
Je kan inderdaad maximum 6000 euro op je Hello4You spaarrekening zetten per kalenderjaar. Je kan het resterend saldo eventueel op een Hello spaarrekening zetten. Deze zijn onbeperkt.
Hello Bank en Fintro behoren wel tot dezelfde groep, maar zijn toch een volledig andere bank, waardoor de getrouwheidspremie niet behouden wordt.
Groetjes,
Elisa

Reageer