Vraag

Onderlinge transacties tussen zichtrekening & Spaarrekening

• 17 september 2018
  • 3 reacties
  • 1037 Bekeken

Wanneer ik een overschrijving wil doen van mijn Hello zichtrekening naar mijn Hello Spaarrekening krijg ik steeds de melding: "Door een technisch probleem, kan deze verrichting 'momenteel' niet worden uitgevoerd. Probeer later opnieuw."

Deze 'momenteel' krijg ik echter al langer dan een maand. Geduld lijkt het probleem dus niet op te lossen. Wat wel?

3 reacties

Beste Bavo,

Je wenst over te schrijven van je zicht- naar je spaarrekening, maar krijgt telkens een foutmelding. Wij vermoeden dat het gaat om een Hello4You spaarrekening. Wij wensen je eraan te herinneren dat deze een jaarlimiet heeft 6000EUR, indien je het spaarsaldo van 6000EUR reeds bereikt hebt, kan je hier niet meer naar overschrijven tot het jaar nadien.

Let op: Ook bedragen die op de Hello4You spaarrekening gestaan hebben, worden meegerekend in het jaarlimiet. Heb je bijvoorbeeld 1000EUR overgeschreven naar de spaarrekening, maar neem je er weer 500EUR af, dan heb je alsnog 1000EUR van je jaarlimiet gebruikt.

Mocht dit bij jou niet het geval zijn, willen wij je vriendelijk vragen ons telefonisch te contacteren op het nummer 02 433 41 41. Wij kijken dit graag voor je na.

Groetjes,
Naomi
Beste Naomi,

Bedankt voor je antwoord! Hier was ik helemaal niet van op de hoogte. Hoe kan ik terugvinden wanneer en hoeveel ik weer op mijn Hello spaarrekening kan overschrijven?
Badge
Beste Bavo,

Je hebt terug je volledige spaarlimiet van 6000 euro beschikbaar vanaf 1 januari. Je kan dit ook raadplegen via de algemene voorwaarden van de spaarrekening op onze website (downloaden documenten):
https://www.hellobank.be/nl/ons-aanbod/de-hello4you-spaarrekening

Groetjes,
^Gre

Reageer