Beantwoord

jaarlimiet

• 11 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 2442 Bekeken

Hoe pas je je jaarlimiet aan op je bankkaart?
icon

Beste antwoord door Sanne 13 oktober 2016, 15:31

Dag Sofia,

Gaat het over een hello4you spaarrekening? Daar staat immers een jaarlimiet op van 6000 euro. Dit wil zeggen dat je niet meer dan 6000 euro kan storten op deze spaarrekening per kalenderjaar. Hierbij wordt geen rekening gehouden met eventuele afhalingen of interesten.
Deze jaarlimiet kan niet aangepast worden. Je zal dus pas vanaf volgend kalenderjaar opnieuw stortingen kunnen doen op die spaarrekening. Uiteraard kan je ook wel een gewone spaarrekening bij openen zodat je het daar al op kan storten.

Groetjes,
Sanne
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Dag Sofia,

Over welke limiet heb je het juist? We zijn niet helemaal mee wat je bedoelt met jaarlimiet.

Groetjes,
Sanne
Beste Sanne,

Ik kan geen geld meer op mijn spaarrekening zetten, er staat dan geschreven dat mijn jaarlimiet is overschreden.

Met vriendelijke groeten,

Sofia
Reputatie 3
Badge +1
Dag Sofia,

Gaat het over een hello4you spaarrekening? Daar staat immers een jaarlimiet op van 6000 euro. Dit wil zeggen dat je niet meer dan 6000 euro kan storten op deze spaarrekening per kalenderjaar. Hierbij wordt geen rekening gehouden met eventuele afhalingen of interesten.
Deze jaarlimiet kan niet aangepast worden. Je zal dus pas vanaf volgend kalenderjaar opnieuw stortingen kunnen doen op die spaarrekening. Uiteraard kan je ook wel een gewone spaarrekening bij openen zodat je het daar al op kan storten.

Groetjes,
Sanne

Reageer