Beantwoord

De dag zelf geld storten op zichtrekening?

• 18 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 3280 Bekeken

Ik werk in een winkel en vaak komt het voor dat mensen niet genoeg centen op hun zichtrekening hebben, dan vragen ze altijd 5mintje om vlug geld over te zetten om zo te kunnen betalen? Maar als ik geld van mijn spaarrekening --> zichtrekening wil overzetten duurt dit zeker 1 dag voor ik het kan gebruiken? Is er een manier om de de dag zelf een bedrag te storten?
icon

Beste antwoord door Abdullah 22 augustus 2016, 12:21

Hallo,

Als je een overschrijving doet tussen je eigen spaar -en zichtrekening bij Hello Bank! (beide rekeningen moeten op de zelfde naam staan), zou het bedrag meteen op de begunstigde rekening komen.

Indien het toch langer duurt kan je dit best even laten nakijken door het Hello Team. Je kan het Hello team bereiken op het nummer 02 433 41 41 (ma-vr: 7u-22u & za: 9u-17u)

Grtjes
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo,

Als je een overschrijving doet tussen je eigen spaar -en zichtrekening bij Hello Bank! (beide rekeningen moeten op de zelfde naam staan), zou het bedrag meteen op de begunstigde rekening komen.

Indien het toch langer duurt kan je dit best even laten nakijken door het Hello Team. Je kan het Hello team bereiken op het nummer 02 433 41 41 (ma-vr: 7u-22u & za: 9u-17u)

Grtjes
Bedankt voor de info, grtjs

Reageer