Vraag

Registratie pre paid card

  • 5 april 2019
  • 1 reactie
  • 384 Bekeken

Hallo

Ik heb al meerdere keren mijn pre paid kaart proberen te registreren maar telkens vertelt de website me dat mijn gegevens fout zijn. De ingevulde gegevens zijn wel correct. Ik vermoed dat er iets niet klopt waardoor ik met mijn 'client number' niet kan registreren.

Alvast bedank

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Beste,

Bedankt voor je bericht.
Er zijn verschillende oorzaken mogelijk. Via dit kanaal hebben we helaas geen toegang tot je persoonlijk dossier.
Mogen we je daarom vragen ons even telefonisch te contacteren op het nummer 02/433.41.41 aub. We zullen dan samen met jou bekijken wat er precies misloopt.
We zijn bereikbaar van 07h00 tot 22h00 op weekdagen en van 09h00 tot 17h00 op zaterdag.

Met vriendelijke groet,

Hakim

Reageer