Vraag

prepaidkaart opladen lukt niet via app

  • 2 januari 2019
  • 5 reacties
  • 1026 Bekeken

Het lukt me niet om mijn prepaidkaart via de app op te laden. Ik krijg wel het scherm met 'nieuwe overschrijving', maar dan kan ik niet op volgende klikken. Wanneer ik annuleer kom ik terug op de prepaid-app met de volgende foutcode MMD0005.

5 reacties

Beste Saci,

Bedankt voor je bericht.
We hebben dit doorgegeven aan onze technische dienst. In de tussentijd kan je best je useraccount gebruiken om je kaart op te laden. Je hebt hier namelijk ook de optie om een dringende oplading uit te voeren (gratis). Op die manier zal je prepaidkaart meteen opgeladen zijn.

Met vriendelijke groet,

Hakim
Hey

We zijn een maand verder, maar dit probleem is nog steeds niet opgelost. Wanneer ga ik weer via de app kunnen opladen?
Badge
Hallo,

Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Anders raden wij aan de User account via de website te blijven gebruiken voorlopig.

Groetjes, ^Gre

Hey 

We zijn alweer een jaar verder en nog steeds is dit probleem niet opgelost. Ik zie ook dat verschillende mensen dezelfde probleem hebben. Bovendien heb ik gemerkt dat de laatste versie van de prepaid app dateert van 2017, best wel lang geleden.  Wanneer gaat u er echt iets aan doen? 

Hey @saci ,

 

Er zijn me geen problemen gemeld met het opladen van de prepaidkaart.

Welke foutmelding krijg je precies? 

 

Groetjes,

Lieze

Reageer