Vraag

Prepaid kaart vervanging nodig

  • 21 augustus 2019
  • 6 reacties
  • 1218 Bekeken

Mijn prepaid kaart vervalt bijna en ik heb hierover nog niets ontvangen.

Moet ik zelf een (nieuwe) kaart aanvragen?

Met vriendelijke groeten
Joran

6 reacties

Beste Joran,

Bedankt voor je bericht.

Indien je een nieuwe prepaidkaart wenst, dien je deze inderdaad zelf aan te vragen.
Je doet dit best via de applicatie. Eerstdaags erna ontvangen je dan verdere instructies per mail om de PIN-code van je kaart te kiezen.

Erna volgt dan de kaart in de brievenbus.

Mvg,

Hakim
Bedankt voor het snelle antwoord!

@Hakim Mijn kaart vervalt deze maand, maar als ik een nieuwe kaart wil aanvragen komt erop dat ik hiervoor 8€ moet betalen. Klopt dit? 

Reputatie 1

@Sarah94 

Heb je een een gewone een Hello-rekening, of ben je jonger dan 28 jaar en heb je een Hello4You-rekening?

@YannickB ik heb een hello4you rekening. 

Reputatie 1

@Sarah94 

In dat geval is het gratis. Je kan de kaart ook laten vervangen via 02 433 41 41. 

 

Groetjes.

Reageer