Vraag

prepaid kaart vervalt

  • 30 juni 2019
  • 1 reactie
  • 552 Bekeken

Beste
Mijn prepaid kaart vervalt 07/19. Krijg ik automatisch een nieuwe kaart toegestuurd of moet ik dit aanvragen?
Er staat nog wat geld op, wordt dit overgezet naar de nieuwe kaart dan?

Alvast bedankt.
Mvg
Liesbeth Vanhaeverbeke

1 reactie

Beste Liesbeth,

Je dient inderdaad een vervanging van je prepaidkaart aan te vragen.
Je kan dit doen via onze applicatie bij "product aanvragen".
Het restsaldo van je oude kaart zal inderdaad automatisch worden overgezet op je nieuwe kaart op het ogenblik dat je de kaartactivatie in orde brengt.

Voor verdere vragen zijn we ook telefonisch bereikbaar op het nummer 02/433.41.41 van 07h00 tot 22h00 op weekdagen en van 09h00 tot 17h00 op zaterdag.

Met vriendelijke groet,

Hakim

Reageer