Vraag

Prepaid kaart

  • 2 mei 2019
  • 1 reactie
  • 397 Bekeken

Beste,

Ik heb een prepaid kaart besteld via de banking app. Ik heb telefoonish contact gehad en men heeft bevestigd dat de kaart besteld is. Nu heb ik juist erna een mail gekregen dat de aanvraag is stopgezet. Vermits ik telefonisch contact heb gehad met een werknemer, mag ik die mail negeren of moet ik een nieuwe aanvraag doen? Moet ik nu nog wachten op een mail om mijn kaart en account te activeren of moet ik wachten tot ik mijn kaart opgestuurd krijg?

Met vriendelijke groeten
Emily

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Beste Emily,

Als je telefonisch contact hebt gehad met een van onze collega's en je hebt de bevestiging gekregen dat de kaart werd besteld, mag je ervan uitgaan dat dit ook daadwerkelijk zo is.
Als het goed is ontvang je vandaag een mail met de uitnodiging om een useraccount aan te maken. Je kan dan ook meteen je PIN-code kiezen.
Ongeveer 10 dagen later zal je prepaidkaart dan in de brievenbus liggen.

Mvg,

Hakim

Reageer