Vraag

prepaid

• 3 september 2018
  • 7 reacties
  • 1666 Bekeken

Ik heb een debit en prepaid kaart van hello bank, als ik via mijn compurter geld wil overzetten van mijn debit naar mijn prepaid staat hij niet tussen de rekeningen, dus moet ik het manueel doen maar op een prepaid staat geen iban/bban code.

7 reacties

Beste Ilias,

Je zal de instructies voor het opladen van je prepaidkaart terugvinden via je useraccount.
De startpagina voor je useraccount is de volgende : https://www.hellobank.be/nl/ons-aanbod/de-hello-prepaid-card

Indien je je wachtwoord niet meer weet, kan je een nieuw wachtwoord aanvragen.
Indien je het antwoord op je veiligheidsvraag niet meer weet, mag je ons telefonisch contacteren op het nummer 02/433.41.41. We zijn bereikbaar van 07h00 tot 22h00 op weekdagen en van 09h00 tot 17h00 op zaterdag.

Met vriendelijke groet,

Hakim

Hoe prepaid  kaart aanvragen

Beste Ismael,

Je kan een prepaidkaart aanvragen via de Hellobank applicatie of door ons telefonisch te contacteren op het nummer 02/433.41.41. We zijn er voor je van 07h00 tot 22h00 op weekdagen en van 09h00 tot 17h00 op zaterdag.

Met vriendelijke groet,

Hakim 

Moet ik klant zijn bij hello bank 

Badge

Dag Ismael,

Om een prepaid kaart aan te vragen bij Hello bank! dien je wel klant te zijn bij Hello bank!.

Mvg,

Zobeyer

Beste,

Momenteel beheer ik mijn zicht- en spaarrekening van Hello Bank! vanuit de Easy Banking app van BNP Paribas Fortis. Is het mogelijk om mijn Prepaidkaart hier ook aan te koppelen of heb ik hier een aparte app voor nodig?

Vriendelijke groet,
Thijs

Reputatie 1

@Thijs Duchi 

Het is op dit moment jammer genoeg niet mogelijk om je prepaid kaart rechtstreeks via Easy Banking of via de Hello Bank App te beheren.

Je kan ze wel opvolgen en opladen via de Hello bank! Prepaid-app en via deze site (ook via je smartphone).

Reageer