Vraag

MasterCard prepaid terugbetaling

• 17 februari 2017
  • 7 reacties
  • 2756 Bekeken

Ik had online een pakketje besteld via de prepaid MasterCard maar het is nooit toegekomen. Ik heb ondertussen een mail gekregen dat het geld teruggestort zal worden, hetzelfde gebeurde via booking.com ze moeten nog een bedrag terugstorten op mijn aangegeven MasterCard, hetgeen de prepaid is. Waar komt dit geld op? Mijn gewone rekening of de prepaid card? Ik heb nl. nog niets gekregen en vind het ook nergens terug.

7 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Dag Pauline,

Als ze enkel jouw gegevens van de Prepaid kaart hebben, komt het normaal gezien op de kaart terecht. Zijn de bedragen er volledig afgegaan of staat het in wacht op je Prepaid kaart?

Groetjes,
Sanne
De bedragen zijn er volledig afgegaan. Oké bedankt voor de info!
Reputatie 3
Badge +1
Je kan eventueel de verkoper en booking.com contacteren om te vragen of het goed gelukt is en of ze voldoende gegevens hebben. Je kan desnoods het rekeningnummer van BuyWay en de nodige mededeling meegeven of jouw eigen rekeningnummer, zodat ze het geld kunnen terugstorten.
hi

Ik heb een gelijkaardig probleem daarom dat ik geen nieuwe topic wou opstarten. Ik had iets besteld op yoox nadien heb ik het moeten terugzenden. Mijn retour werd geaccepteerd op 11 januari, maar helaas heb ik nog steeds niets ontvangen. Ik heb hun nog een keertje gemaild en ze zeiden dat het afhing van het mastercardbedrijf. Intussen zijn we bijna in april en ik heb nog steeds mijn geld niet ontvangen.
Beste saci,

Bedankt voor je bericht.

Als ze dit hebben teruggestort, dan krijg je dit binnen ongeveer 5 werkdagen terug. Kan je hen een bewijs van terugbetaling vragen?

Groetjes,
Naomi
Beste saci,

Bedankt voor je bericht.

Als ze dit hebben teruggestort, dan krijg je dit binnen ongeveer 5 werkdagen terug. Kan je hen een bewijs van terugbetaling vragen?

Groetjes,
Naomi

Ja ze hebben die gegeven, maar het is nu al 2 maanden geleden het geld is nergens te bespeuren 😕
Reputatie 2
Badge +1
Beste,

Kan je ons dit bewijs van terugbetaling eventueel via mail bezorgen zodat we dit verder kunnen nakijken voor jou.
Je mag dit mailen naar administratie.be@hellobank.com. Vermeld ook liefst je klantnummer, een telefoonnummer en een kort woordje uitleg.

Bedankt alvast!

Mvg,
Enzo

Reageer