Vraag

Kan niet meer betalen met mijn prepaid kaart

  • 11 maart 2018
  • 1 reactie
  • 1137 Bekeken

Is er toevallig een storing?
Kan sinds gisteren nergens meer betalen met mijn hello bank prepaid credit card.
Dit is vb het bericht dat ik krijg op Steam:

Je aankoop is niet voltooid. Je creditcardgegevens zijn afgewezen door de verstrekker van je creditcard.

In sommige gevallen kan de verstrekker van je creditcard het saldo op je rekening tijdelijk reserveren, maar worden er nog geen kosten in rekening gebracht. Probeer na alle fouten in de informatie die beneden is weergeven te hebben verbeterd je aankoop opnieuw te doen.

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
Dag Jordy,

Er is geen algemeen probleem gemeld met onze prepaid kaarten. Het kan zijn dat er een probleem is met je kaart, maar dat kunnen we via deze weg niet nakijken. We hebben immers geen toegang tot je persoonlijke gegevens. We raden je aan om ons hierover telefonisch te contacteren. Na het beveiligen van de lijn kunnen we vervolgens het nodige nakijken. We zijn bereikbaar op het nummer 02 433 41 41 van 7 tot 22u op weekdagen en op zaterdag van 9 tot 17u.

Groetjes,
Sanne

Reageer