Beantwoord

Kan niet betalen met Hello Prepaid kaart

  • 25 januari 2016
  • 1 reactie
  • 2603 Bekeken

Ik wou net iets betalen op zalando.com met mijn prepaid kaart.
De betaling kan niet uitgevoerd worden. ik krijg verder geen uitleg om privacyredenen.
Het saldo op mijn kaart is nochtans ruim voldoende
icon

Beste antwoord door Wim 26 januari 2016, 12:48

Normaal gezien zou je met de prepaid kaart perfect moeten kunnen betalen op Zalando mits je Mastercard aanduidt als betaalmethode.

Het enigste dat dan nog kan misgaan is dat er niet voldoende saldo op de kaart staat (maar dat heb je al nagekeken), dat je ergens iets fout hebt ingetypt, dat er iets (tijdelijk) mis is met de website of dat er een technisch probleem met de kaart is.

Indien het probleem zich blijft voordoen, kan je ons best even opbellen op het nummer 02 433 41 41 (7u-22u doorheen de week en 9u-17u op zaterdag) zodat we jouw dossier erbij kunnen nemen om dit wat verder uit te pluizen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Normaal gezien zou je met de prepaid kaart perfect moeten kunnen betalen op Zalando mits je Mastercard aanduidt als betaalmethode.

Het enigste dat dan nog kan misgaan is dat er niet voldoende saldo op de kaart staat (maar dat heb je al nagekeken), dat je ergens iets fout hebt ingetypt, dat er iets (tijdelijk) mis is met de website of dat er een technisch probleem met de kaart is.

Indien het probleem zich blijft voordoen, kan je ons best even opbellen op het nummer 02 433 41 41 (7u-22u doorheen de week en 9u-17u op zaterdag) zodat we jouw dossier erbij kunnen nemen om dit wat verder uit te pluizen.

Reageer