Vraag

Inloggen Prepaid lukt niet?

• 11 september 2019
  • 1 reactie
  • 108 Bekeken

De laatste 2 dagen probeer ik in te loggen op mijn prepaid kaart en krijg altijd deze melding "foutje! technische fout".

Dit zorgt er dus voor dat ik het saldo niet kan checken van mijn prepaid kaart, en er dus ook voor zorgt dat ik niet weet of er genoeg geld op staat op mijn maandelijkse betalingen te verrichten die automatisch gebeuren. Alsook kan ik geen geld toevoegen en ook niet betalen met mijn prepaid kaart.

Laten we zeggen dat ik dit uitermate frustrerend vind, ook wordt er niets op de site weergegeven dat er misschien onderhoud uitgevoerd wordt op de website of dat er mogelijks problemen zijn met het inloggen. Allemaal leuk om reclame te maken dat het de manier is om online veilig te betalen en dat je alles online kan checken, maar dan moet het natuurlijk wel werken.

Kan ik hier wat meer informatie over krijgen?

MVG

Giovanny

1 reactie

Beste Giovanny,

Bedankt voor je bericht.

Wij zijn op de hoogte van deze technische problemen en proberen deze zo snel als mogelijk op te lossen, alvast onze excuses voor het mogelijke ongemak.

In tussentijd kan je je aanmelden via deze link: https://services.buyway.be/bnpparibasfortisprepaid/?language=nl#

Met vriendelijke groeten,
Naomi

Reageer