Vraag

Hello Prepaid kaart aangevraagd

  • 2 juni 2018
  • 1 reactie
  • 902 Bekeken

Ik had gisterenavond via de app de Hello prepaid kaart aangevraagd en normaal gezien was het gelukt, maar ik kreeg toch geen bevestigingsmail. Ik heb even gewacht maar heb toch voor de zekerheid deze morgen het opnieuw aangevraagd, maar dan via de website van BNP Paribas. Goed gelukt, en ik kreeg de bevestigingsmail aan. Ik hoop dat het nu écht doorgekomen is.

Maar goed, ik vertrek binnenkort op vakantie en zou graag de prepaidkaart zo snel mogelijk ontvangen, het is dringend. Hoeveel weken duurt het ongeveer voor ik het aankrijg?

Alvast bedankt voor je antwoord!

1 reactie

Reputatie 1
Badge
Beste Yoko,

We bieden onze excuses aan voor het late antwoord.

Als je twee kaarten besteld hebt, kan je ons best contacteren via beveiligde lijn op het nummer 02 433 41 41. We kunnen dan één bestelling afsluiten en nakijken of de andere bestelling goed doorgekomen is.

Groetjes,

Tineke

Reageer