Vraag

Hello prepaid app

  • 1 februari 2019
  • 2 reacties
  • 191 Bekeken

Beste, sinds enkele dagen werkt de prepaid app niet meer op mijn Samsung J7.
Fout: Oeps er ging iets mis!
You can't use this application because your device is not secure enough.
Terwijl ik niets van dergelijke instellingen heb veranderd.
Graag een oplossing aub?

Mvg,

Yves

2 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Beste Yves,

Via dit kanaal hebben we helaas geen toegang tot je persoonlijk dossier.
We kijken wel graag na wat er precies aan de hand is als je ons even kan contacteren op het nummer 02/433.42.83.
We zijn bereikbaar van 07h00 tot 22h00 op weekdagen en van 09h00 tot 17h00 op zaterdag.

In de tussentijd kan je uiteraard je useraccount consulteren via onze website. Hier kan je ook je prepaidkaart opladen en de historiek bekijken.

Met vriendelijke groet,

Hakim
Hallo Hakim,

Bedankt in elk geval voor het antwoord.
Ik zal dan eerstdaags telefonisch contact op nemen
met jullie.

Mvg,

Yves.

Reageer