Beantwoord

Hello Prepaid

• 2 januari 2017
  • 5 reacties
  • 2962 Bekeken

Kan ik mijn HELLO BANK Prepaid Card eigenlijk ontladen naar mijn HELLO Zichtrekening want in de prepaid app zie ik er geen mogenlijkheid naar en op de website al evenmin.

Het zou wel handig zijn als dit opgelost zou kunnen worden (vooral omdat andere banken dat wel aanbieden).

Groetjes Patrick
icon

Beste antwoord door Sanne 3 januari 2017, 08:28

Dag Patrick,

Je kan het geld eventueel afhalen aan een automaat. Hieraan is een kost van 3 euro gekoppeld per afhaling.
Anders kan je het geld uiteraard op je Prepaid kaart laten staan tot je ermee iets betaalt in een winkel of een online betaling mee wilt doen.

Groetjes,
Sanne
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Dag Patrick,

Het is niet mogelijk om te storten van je Prepaid kaart op je zichtrekening. Daarom dat je deze optie niet ziet staan.
Welke zichtrekening heb je juist? Een Hello zichtrekening of Hello4you zichtrekening?

Groetjes,
Sanne
Hallo Sanne

Ik heb een gewone HELLO zichtrekening
Reputatie 3
Badge +1
Dag Patrick,

Je kan het geld eventueel afhalen aan een automaat. Hieraan is een kost van 3 euro gekoppeld per afhaling.
Anders kan je het geld uiteraard op je Prepaid kaart laten staan tot je ermee iets betaalt in een winkel of een online betaling mee wilt doen.

Groetjes,
Sanne
Hallo Sanne

Zal deze optie ooit nog worden toegevoegd of zal dit enkel mogelijk blijven door het geld fysiek af te halen en dan weer op de zichtrekening te zetten? (wat toch wel omslachtig is)

Groetjes Cedric
Reputatie 2
Badge +1
Dag Cedric,

We begrijpen jouw opmerking hierover. Normaal gezien zal deze optie inderdaad in de toekomst worden toegevoegd.
Een exacte termijn kunnen we hieromtrent helaas nog niet geven.

Mvg,
Enzo

Reageer