Beantwoord

[FAQ] Hoe bestel ik mijn Hello Prepaid card?

• 18 december 2015
  • 3 reacties
  • 3756 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2
Hoe bestel ik mijn Hello Prepaid card?
icon

Beste antwoord door Joeri 18 december 2015, 17:40

Heel simpel, je kan deze gewoon aanvragen in de app Hello bank! via de pagina ‘Product toevoegen’.

Je kan ook bellen naar het Hello Team op 02 433 41 41 (van maandag tot vrijdag van 7u tot 22u en zaterdag van 9u tot 17u).
De kaart is enkel beschikbaar voor klanten van Hello bank!

Nog geen klant? Ga naar de site www.hellobank.be, klik op 'Word gratis Hello' en registreer je in minder dan 4 minuten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Heel simpel, je kan deze gewoon aanvragen in de app Hello bank! via de pagina ‘Product toevoegen’.

Je kan ook bellen naar het Hello Team op 02 433 41 41 (van maandag tot vrijdag van 7u tot 22u en zaterdag van 9u tot 17u).
De kaart is enkel beschikbaar voor klanten van Hello bank!

Nog geen klant? Ga naar de site www.hellobank.be, klik op 'Word gratis Hello' en registreer je in minder dan 4 minuten!
Beste ik probeer dit via de app maa het scherm loopt telkens vast als ik op aanvragen duw
Reputatie 3
Badge +1
Dag Evrard,

Onze excuses voor het ongemak. Bij sommige toestellen loopt de online aanvraag mis voor een Prepaid kaart. Je krijgt dan enkel een wit scherm te zien. Om de kaart aan te vragen kan je ons best even telefonisch contacteren. Dan kunnen wij je aanvraag zeker in orde brengen. We zijn bereikbaar op het nummer 02 433 41 41 van 7 tot 22u op weekdagen en op zaterdag van 9 tot 17u.

Groetjes,
Sanne

Reageer