[Charlie] Een prepaid kaart in het buitenland?

• 11 mei 2016
  • 2 reacties
  • 2575 Bekeken

Reputatie 2
Hallo vrienden!

Ik ben intussen al enkele weken op mijn mystery-bestemming en als ik je advies mag geven: als je van plan bent om deze stad (of land in het algemeen) te bezoeken, neem dan een credit card mee als aanvulling op je normale debet card. Deze laatste wordt hier niet vaak in restaurants, hotels en winkels geaccepteerd. Of nog een betere oplossing: een prepaid kaart! Hier zijn bankkosten voor opnames met een Hello Prepaid Card lager dan met de andere bankkaarten.

Je weet nu wat je moet doen als je dit land wilt bezoeken! ;)

Charlie

2 reacties

Hey Charlie, betekent dat dat de Hello Prepaid Card een creditcard is? Ik ben momenteel op uitwisseling in Peru en bij het willen afsluiten van een gymabonnement (met domiciliƫring) werd me gevraagd of mijn MasterCard credit of debit is. Ik dacht dat die enkel credit kon zijn, maar blijkbaar niet.. Kan jij me helpen?
Reputatie 1
Badge
Dag Helen,

Het is mogelijk dat de handelaar enkel een klassieke kredietkaart aanvaardt. Niet alle websites of handelaars accepteren een Prepaid kaart. Je kan best met hen contact opnemen om na te vragen of ze de Prepaid kaart als betaalmiddel accepteren.

Groetjes,

Tineke

Reageer