Vraag

Bevestigingsmail prepaid kaart

  • 10 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 1130 Bekeken

Hallo,
Gisterenavond heb ik een hello prepaid card aangevraagd via de app. Er stond na de aanvraag dat deze goed gelukt was en dat ik een bevestigingsmail zou krijgen met uitleg hoe je die kaart moet opladen. Maar hij is niet toegekomen. Ik kijk deze avond (volgende dag) weer maar nog steeds geen mail. Hoe weet ik of de aanvraag wel degelijk gelukt is? Want ik heb een virtuele kaart aangevraagd.

Groeten!

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Beste,

Kan je ons je volledige naam geven? Dan kijken we dit na voor jou!

Met vriendelijke groeten,
Enzo
Beste,

Kan je ons je volledige naam geven? Dan kijken we dit na voor jou!

Met vriendelijke groeten,
Enzo

Mijn volledige naam is Sarah Blomme, is dit genoeg?
Reputatie 2
Badge +1
Dag Sarah,

We hebben jouw aanvraag goed ontvangen maar er staat geen e-mailadres in de aanvraag, vandaar dat we niet verder kunnen werken. Kan je ons even bellen op het nummer 02 433 41 41 zodat we deze gegevens kunnen vervolledigen? Op die manier kunnen we nadien ook een prepaid kaart aanvragen voor jou.

Mvg,
Enzo

Reageer