Vraag

Beste Optie betaling hogere bedragen

• 11 juni 2020
  • 3 reacties
  • 184 Bekeken

hallo :grinning: ,

ik heb onlangs mijn prepaid card ontvangen. ik had de kaart besteld omdat ik dacht dat je met deze kaart het volledige bedrag dat op de kaart stond betalingen kon doen. Blijkbaar is er een daglimiet van 625 euro :frowning2: . Wat is de beste optie wanneer ik vaak grotere bedragen wil betalen (vb 3000 euro en meer)(in een winkel)? Met de standaard debetkaart dacht ik dat de limiet op 2500 euro lag?

vriendelijke groeten

3 reacties

Reputatie 1

Hallo Thibo,

De limieten van 625 EUR en 2510 EUR per week gelden enkel bij fysieke prepaid kaarten en enkel voor geldopnames via automaat. Voor betalingen in winkels (online en offline) kan je betalen voor het bedrag dar je opgeladen hebt en is er geen bijkomende limiet.

Wil je toch je debetkaart gebruiken en dat voor meer dan 2.500 EUR per week, dan kan dat door je limiet te laten verhogen. Dat kan je doen door ons beveiligd te bellen via ‘Contacteer ons’ onderaan in onze app voor smartphone of via het nummer 02 433 41 41 en jezelf te identificeren aan de hand van je klantennummer en je persoonlijke identificatiecode van 5 cijfers die je kreeg toen je klant bij ons werd.

Ok super 😀 dus ik kan met mijn prepaid kaart in de winkel en online wel voor het volledige beschikbare bedrag betalingen uitvoeren? (Met fysieke prepaid kaart)

Reputatie 1

Klopt :slight_smile:  je zal inderdaad het volledige bedrag kunnen gebruiken.

Reageer