Beantwoord

Bancontact app koppelt niet meer aan hello prepaid app

• 9 juni 2017
  • 5 reacties
  • 1857 Bekeken

Hallo!

Ik heb een prepaid martercard van Hello Bank, vroeger laadde ik die altijd op via de bancontact app. Wanneer ik in de prepaid app op opladen duwde had ik altijd de keuze tussen bancontact app of app van mijn bank. Vandaag wilde ik mijn kaart opladen maar lukte dit niet meer via de bancontact app, de pagina gaat automatisch naar mijn bank-app (bnp paribas fortis) als ik op opladen duw.

Enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Ik heb alle apps al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en ook mijn toestel al aan en af gezet.

Alvast bedankt,

Pauline
icon

Beste antwoord door Elisa 9 juni 2017, 13:59

Dag Pauline,

Dit is helaas een algemeen probleem. Onze IT dienst is ermee bezig. Voorlopig dien je de website https://services.buyway.be/helloprepaid/?language=nl# te gebruiken (klikken op 'dringende oplading'). Je hebt dan wel je kaartlezer nodig, maar het geld staat er dan even snel op. Onze excuses voor het ongemak alvast.

Groetjes,
Elisa
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Dag Pauline,

Dit is helaas een algemeen probleem. Onze IT dienst is ermee bezig. Voorlopig dien je de website https://services.buyway.be/helloprepaid/?language=nl# te gebruiken (klikken op 'dringende oplading'). Je hebt dan wel je kaartlezer nodig, maar het geld staat er dan even snel op. Onze excuses voor het ongemak alvast.

Groetjes,
Elisa
Beste, dit probleem is nog steeds aanwezig. Ik heb 2 mobile banking apps (ING en Hellobank). Wanneer ik vroeger mijn Hellobank Prepaid wou opladen kreeg ik na het drukken op 'Opladen' de keuze tussen de ING en Hellobank app. Dit is al heel lang niet meer zo. Zodra ik op 'Opladen' klik wordt automatisch de Hellobank geopend.

Met vriendelijke groet,

F.
Reputatie 2
Badge +1
Beste,

Kan je ons eventueel telefonisch even contacteren hierover aub?
Op die manier kunnen we dit concreet bekijken voor jou en een oplossing zoeken.

We zijn er op het nummer 02 433 41 41, van 7u tot 22u op weekdagen en van 9u tot 17u op zaterdag.

Mvg,
Enzo
Email omtrent dit probleem is gestuurd naar info.be@hellobank.com.
Reputatie 2
Badge +1
Beste,

Bedankt alvast!

We bekijken dit zo spoedig mogelijk en laten je iets weten.

Mvg,
Enzo

Reageer