Vraag

Visa - Terugbetaling bestelling bol.com

  • 26 maart 2020
  • 2 reacties
  • 1305 Bekeken

Beste, 

 

Op 10 november 2019 bestelde ik een boek via bol.com, waarvoor 27,99 euro werd gereserveerd op mijn Visakaart. Op 10 december 2019 werd hiervoor 27,99 euro van mijn rekening gehaald. Het boek bleek echter twee maanden later niet meer voorradig te zijn. Bovendien kwam het boek niet meteen terug in stock, dus het is simpelweg niet meer leverbaar. 

Vorige week annuleerde ik dit boek, en ging bol.com de terugbetaling in orde brengen. Normaal werd er dus op 24 maart 2020 27,99 euro terug gestort. De klantendienst van Bol geeft aan deze terugbetaling gedaan te hebben. Ik zag echter nog niets verschijnen op mijn Visakaart afrekening. 

 

Kan u dit nakijken aub? 

 

Alvast bedankt! 


2 reacties

Reputatie 1

Hallo Simon,

Via deze site heb ik jammer genoeg geen toegang tot je persoonlijke gegevens. Ik kan het dus niet zelf voor je nakijken.

Je kan hiervoor best even telefonisch contact opnemen met Worldline, het bedrijf dat het betalingsverkeer voor kredietkaarten beheert. Je kan hen bereiken op 02 205 85 85.

Bedankt! 

Reageer