Visa

• 10 december 2018
  • 6 reacties
  • 2200 Bekeken

Hallo ik ben onlangs bij jullie klant geworden en zou graag een visa willen

6 reacties

Hallo ik ben onlangs bij jullie klant geworden en zou graag een visa willen
Beste Nathalie,

Bedankt voor je interesse in ons aanbod.
Je kan een VISA-kaart bestellen via onze applicatie of door ons telefonisch te contacteren op het nummer 02/433.41.41.
We zijn bereikbaar van 07h00 tot 22h00 op weekdagen en van 09h00 tot 17h00 op zaterdag.

Met vriendelijke groet,

Hakim

Hallo klopt dit is dit via jullie mvg anneke

Reputatie 1

Hallo @Anneke Anneke ,

De info op die site klopt helaas niet. 

Elke aanvraag voor een kredietkaart wordt individueel bekeken. Wanneer jouw persoonlijke financiële toestand het niet toelaat om een krediet aan te gaan, dan zal een aanvraag voor een kredietkaart ook afgekeurd worden.

Daarnaast zijn er, ondanks wat die site zegt, wel kosten verbonden aan het gebruik van een kredietkaart. Een overzicht van onze kosten vind je op pagina 6 van onze tarievenlijst.

Ook reisverzekeringen zijn niet altijd inbegrepen. Zit er toch eentje inbegrepen, dan gaat het meestal niet om een reisbijstandsverzekering, maar enkel om een reisannuleringsverzekering. Bij onze Visa Classic is er geen reisannuleringsverzekering inbegrepen.

Tot slot raad ik je aan om, ongeacht waar je een kredietkaart aanvraagt, altijd goed de website van die bank of kredietkaartverstrekker zelf na te kijken. Het is de enige bron waarop je meteen alle juiste info over dat specifiek aanbod kan vinden.

Alle info over onze kredietkaarten, kan je alvast vinden op deze pagina.

Groetjes.

Reageer