Vraag

limiet verhogen

  • 21 mei 2019
  • 2 reacties
  • 777 Bekeken

beste

Ik zit sinds kort op hello bank op aanraden van een vriend.
Ik heb enkele dagen geleden een storting gedaan van mijn huidige rekening naar hello bank.
ik probeer nu enkele betalingen uit te voeren maar dit lukt niet ik krijg telkens een melding dat mijn limiet te laag is en dat mij gegevens nog niet gevalideerd zijn. kunnen jullie mij snel helpen aub.

2 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Beste,

Er kunnen verschillende oorzaken zijn voor dit probleem. Via dit kanaal hebben we helaas geen toegang tot je persoonlijk dossier.
We kijken dit graag voor je na als je ons even telefonisch kan contacteren op het nummer 02/433.41.41. We zijn bereikbaar van 07h00 tot 22h00 op weekdagen en van 09h00 tot 17h00 op zaterdag.

Met vriendelijke groet,

Hakim
Ik heb tijdens mijn verhuizing hetzelfde meegemaakt. Ik kon geen enkele verrichting meer uitvoeren. Na mijn limiet te hebben bereikt kon ik volgens de hulplijn mijn limiet verhogen door ter plekke een kantoor binnen te wandelen. Na dit gedaan te hebben, kwam ik tot de conclusie dat zowel de bank zelf als haar medewerkers niet optimaal een klant kunnen helpen. Ik moest een maand wachten aleer ik geld kon afhalen. Heel mijn verhuis is hierdoor in de war gelopen.

Eens je limiet bereikt, kan je niks doen. zelfs geen overschrijving van je spaarrekening naar je zichtrekening. (geld lenen maar dat raad ik niemand aan)
Dat een bank haar klant zonder toegang tot zijn geld laat is gewoon onaanvaardbaar.

Reageer