Hypothecair krediet

Bij het indienen van de online aanvraag, hoelang duurt dit voor we nieuws krijgen of de lening al dan niet goedgekeurd is?
De rentevoet bij de simulatie is dat effectief de rente die zal toegepast worden?
Reageer

6 Reacties

Badge +1
Dag Kimberly,

Deze beslissing kunnen we jou niet onmiddellijk meedelen. Van zodra we je aanvraag toekrijgen, nemen we telefonisch contact met je op om alles van de aanvraag te overlopen. Indien het in orde is, sturen we via de post een aantal documenten op. Deze documenten dien je getekend terug te sturen samen met een aantal bewijsstukken zoals de compromis van de woning en de loonbrieven. Pas wanneer we deze documenten ontvangen hebben en alles administratief in orde is, kunnen we een aanvraag indienen en kijken of we goedkeuring voor je woonkrediet krijgen.

De rentevoet bij de simulatie blijft geldig als je aanvraag hebt doorgestuurd naar ons. Van zodra wij de documenten opstuurt, blijft deze rente 14 dagen geldig. Dat wilt zeggen dat je de documenten binnen de 14 dagen moet getekend hebben. Indien dit niet gebeurd is, moet je een nieuwe aanvraag indienen.

Groetjes,
Sanne
Badge
Mijn dokumenten zouden als het goed zit bij jullie moeten zijn.
Hoelang duurt het gemiddeld dan eer er al dan niet een goedkeuring tot stand komt ?
Badge +1
Dag Jimmy,

Van zodra we de documenten hebben ontvangen, dient er een afspraak geregeld te worden zodat er iemand bij jullie langskomt. Als dat gebeurd is, kunnen we een ingave doen van het woonkrediet. Dan duurt het gemiddeld 2 dagen voor we een beslissing hierover ontvangen. Wat je wel kan doen (om tijd te besparen) is ons telefonisch contacteren om al een afspraak vast te leggen. Hoe sneller dat dat geregeld is, hoe sneller we een ingave van het woonkrediet kunnen doen. We zijn bereikbaar op het nummer 02 433 41 41 van 7 tot 22u op weekdagen en op zaterdag van 9 tot 17u.

Groetjes,
Sanne
Badge
Hoi Sanne,
Ik heb vandaag een paar keer telefonisch kontakt gehad, maar schijnbaar moet eerst een goedkeuring volgen alvorens er een afspraak geregeld wordt. Dit is niet de info die jij gaf. Hoe zit het nu werkelijk ? Eerst afspraak of eerst goedkeuring ?
Sorry dat ik zo ongeduldig ben, maar ik heb maar 4 weken gekregen voor het bekomen van een lening dus begint er tijdnood te ontstaan (deadline is normaal 16/03).
Ik zou echt graag met jullie in zee gaan, mijn aanvraag refnr. Is 11160 op naam van Jimmy Janssens-Middendorp en Petra Slavkovska.
Badge
Hallo Jimmy,

Je hebt net telefonisch contact gehad met onze dienst, er dient eerst een afspraak plaats te vinden voordat we een goedkeuring kunnen aanvragen.

Mvg
Zobeyer
Badge
Bedankt. We zijn daarnet geweest.

Reageer