Opzetten campagne

Beste,
We zijn overtuigd en gaan onze campagne opstarten via HelloCrowd.
Nog een vraagje :
- als ik begin met het indienen van de campagne, moet ik dit dan ineens afwerken ? m.a.w. kan ik nu het project beginnen indienen en morgen of overmorgen het filmpje insturen als ik het toegekregen heb van de cameraman ?
Groetjes
Tinne View answer
icon

Beste antwoord door michiel1 24 februari 2017, 15:58

Dag Tinne,

super om te horen dat jullie bij ons jullie campagne gaan lanceren!
Je kan zeker vandaag je project al indienen. Dat doe je door het formulier op de website in te vullen onder 'dien je project in'. Op basis van de informatie die je daar invult wordt je project geaccepteerd, en krijg je toegang tot je volledige pagina. Daar moet je allerlei informatie invullen gaande van: over het project, wat ga ik met het geld doen, de beloningen en het team erachter. Daar kan je de video ook uploaden. Tijdens jullie voorbereiding kan je altijd jullie vragen stellen en pas als jullie pagina er helemaal perfect uitziet ga je live. Maar je moet het zeker niet in één keer afwerken 🙂

Als je nog vragen hebt, laat het dan zeker weten!
Succes alvast,
Michiel

Bekijk origineel
Reageer

1 Reactie

Badge
Dag Tinne,

super om te horen dat jullie bij ons jullie campagne gaan lanceren!
Je kan zeker vandaag je project al indienen. Dat doe je door het formulier op de website in te vullen onder 'dien je project in'. Op basis van de informatie die je daar invult wordt je project geaccepteerd, en krijg je toegang tot je volledige pagina. Daar moet je allerlei informatie invullen gaande van: over het project, wat ga ik met het geld doen, de beloningen en het team erachter. Daar kan je de video ook uploaden. Tijdens jullie voorbereiding kan je altijd jullie vragen stellen en pas als jullie pagina er helemaal perfect uitziet ga je live. Maar je moet het zeker niet in één keer afwerken 🙂

Als je nog vragen hebt, laat het dan zeker weten!
Succes alvast,
Michiel

Reageer