Financieringsbedrag

Wat als ik met mijn project de financieringsdoelstelling bereik en mijn project kan starten en dit project blijkt achteraf na bepaalde tijd (misschien een jaar of enkele jaren) toch ondanks omstandigheden niet voldoende succesvol te zijn. Moet dit financieringsbedrag dan terugbetaald worden? View answer
icon

Beste antwoord door michiel1 8 mei 2017, 09:55

Hallo Tabasamu,

Hello crowd! is een reward based crowdfundingplatform. Dat betekent dat een funder in ruil voor een bijdrage een beloning krijgt. Als je campagne 100% slaagt, moet je de beloningen opleveren binnen een bepaalde termijn (meestal 3 tot 6 maanden). Zolang je de beloningen hebt kunnen opleveren, moet je het geld niet terugbetalen, ook al zou het project niet succesvol zijn na enkele jaren.

Welk project heb je in gedachten?

Vriendelijke groeten,
Michiel

Bekijk origineel
Reageer

1 Reactie

Badge
Hallo Tabasamu,

Hello crowd! is een reward based crowdfundingplatform. Dat betekent dat een funder in ruil voor een bijdrage een beloning krijgt. Als je campagne 100% slaagt, moet je de beloningen opleveren binnen een bepaalde termijn (meestal 3 tot 6 maanden). Zolang je de beloningen hebt kunnen opleveren, moet je het geld niet terugbetalen, ook al zou het project niet succesvol zijn na enkele jaren.

Welk project heb je in gedachten?

Vriendelijke groeten,
Michiel

Reageer