Crowdfunding in horeca

Voor de overname van een frituur zou ik een crowdfunding willen starten voor benodigd startkapitaal. Is dit een haalbaar project? Of is dit bij voorbaat gedoemd om te mislukken?
Iemand hier ervaring mee? View answer
icon

Beste antwoord door michiel1 3 maart 2017, 15:40

Dag Fransss,

Heb je een idee hoeveel je nodig hebt om het frituur over te nemen? Wij zijn een reward based crowdfundingplatform. Dat wilt zeggen dat je een bepaald bedrag gaat ophalen dmv voorverkoop van je producten (bv. 10 euro voor frieten + vlees + drankje). Je blijft dus 100% eigenaar maar zal dus ook geen enorm bedrag ophalen. Als je max 10.000 euro wilt ophalen via crowdfunding lijkt het me zeker haalbaar. Meer wordt moeilijk.

Laat het me zeker weten moest je nog vragen hebben, en succes in ieder geval!

Fijn weekend,
Michiel

Bekijk origineel
Reageer

1 Reactie

Badge
Dag Fransss,

Heb je een idee hoeveel je nodig hebt om het frituur over te nemen? Wij zijn een reward based crowdfundingplatform. Dat wilt zeggen dat je een bepaald bedrag gaat ophalen dmv voorverkoop van je producten (bv. 10 euro voor frieten + vlees + drankje). Je blijft dus 100% eigenaar maar zal dus ook geen enorm bedrag ophalen. Als je max 10.000 euro wilt ophalen via crowdfunding lijkt het me zeker haalbaar. Meer wordt moeilijk.

Laat het me zeker weten moest je nog vragen hebben, en succes in ieder geval!

Fijn weekend,
Michiel

Reageer