Vraag

Technisch probleem hello bank app

  • 7 november 2018
  • 2 reacties
  • 1101 Bekeken

Beste,

Bij het opstarten van de hello bank app krijg ik de laatste 2 weken telkens de melding 'Door een technisch probleem is de app momenteel niet beschikbaar. Contacteer de helpdesk op +32 2 433 42 81'.
Zou u weten wat er de laatste tijd aan de hand is en hoe lang dit nog gaat duren? Ik gebruik de app al zeker een jaar en deze foutmelding heb ik enkel nog maar de laatste weken gekregen. Het is dus niet mogelijk om me aan te melden.
Ik heb de app al eens verwijderd en helemaal opnieuw geïnstalleerd. Het probleem blijft echter bestaan.

Met vriendelijke groeten,
Eva

2 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Beste Eva,

Bedankt voor je bericht.
Het probleem dat je aankaart kan verschillende oorzaken hebben.
Via dit kanaal hebben we echter geen toegang tot je persoonlijk dossier.

Mogen we je daarom vragen ons even telefonisch te contacteren op het nummer 02/433.42.81 aub? We zijn bereikbaar van 07h00 tot 22h00 op weekdagen en van 09h00 tot 17h00 op zaterdag.

Met vriendelijke groet,

Hakim
Ik heb hetzelfde probleem ook al sinds eind december 2018

Reageer