Vraag

Remote payments met iphone

• 20 april 2018
  • 2 reacties
  • 1289 Bekeken

Hallo!

Ik zie dat jullie Google pay ondersteunen. Is er iets gelijkaardigs met iPhone? Ik zou graag betalingen willen doen via iPhone door gewoon mijn gsm dichtbij betaalautomaten te houden.

Bedankt!

2 reacties

Beste Vincent,

Je kan met je Hello rekening ook gebruik maken van Payconiq. Je koppelt je Hello-rekening aan de applicatie en het betaalde bedrag zal via domiciliëring van je rekening gaan. Je kan er dus snel en gratis mee betalen. De app herkent de begunstigde automatisch, zodat deze zijn rekeningnummer zelfs niet meer hoeft in te voeren. De gebruiker geeft gewoon het te betalen bedrag aan en bevestigt de verrichting met zijn pincode. De transactie verschijnt daarna quasi in real time op het scherm (pc, smartphone of tablet) van de begunstigde. Als het je niet meteen lukt, kan je altijd even contact met ons opnemen op het nummer 02/433.41.41. We zijn beschikbaar van 07h00 tot 22h00 op weekdagen en van 09h00 tot 17h00 op zaterdag.

Mvg,

Hakim
Dag Vincent,

Apple Pay (tegenhanger van Google Pay) is in België nog altijd niet beschikbaar. Maar zoals Hakim zei, er zijn alternatieven.. Alsook kun je niet met NFC (contactloos) betalen.. Omdat Apple dit nog niet heeft vrijgegeven aan ontwikkelaars.. Daarom dat banken de NFC chip niet kunnen gebruiken op iPhones om contactloos te betalen.. Daarom dat Hakim een alternatief geeft met QR-code.

Hopelijk is deze info genoeg!

Reageer