Vraag

Nieuwe installatie op nieuwe gsm

  • 26 augustus 2020
  • 5 reacties
  • 384 Bekeken

Afgelopen weekend een nieuwe gsm gekocht (oude per total). Met installeren van de hello app, wordt er een activatiecode gevraagd die per sms zou toekomen...maar een sms komt er nooit.

 


5 reacties

Hallo @paly

Je kan eens proberen om start te sturen naar het nummer 8667 en daarna nogmaals proberen een profiel aan te maken.

Nee. Gaat zelfs dan nog niet.

Hey @paly ,

Mijn excuses voor het laattijdige antwoord.

Indien het ook niet lukt via je sms naar 8667 raad ik aan je provider te contacteren zodat zij kunnen nakijken of deze sms ergens geblokkeerd wordt.

Er is geen storing op het verzenden van deze sms’en, dus deze moet ergens worden tegengehouden.

Groetjes,

Lieze

Intussen is het gelukt door sms op andere gsm te laten versturen.

Is nochtans zelfde provider, dus denk ik dat het daar niet wordt geblokkeerd.

Hey @paly ,

De blokkade van nummers kan ook specifiek per telefoonnummer zijn ingesteld. Moest je bijvoorbeeld ooit hebben gekozen om geen commerciële berichten te ontvangen, kan het zijn dat je daardoor deze sms niet krijgt, omdat deze van een verkort nummer komt.

Groetjes,

Lieze

Reageer