Vraag

IBAN Keytrade niet aanvaard?

  • 31 maart 2020
  • 2 reacties
  • 1096 Bekeken

Dag allen,

Ik heb een rekening bij Keytrade waar ik geld naar wil overschrijven, maar de app geeft aan dat de IBAN ongeldig is. Ik heb hem nochtans 5 keer nagekeken en ben er zeker van dat deze juist is. Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn geld overgeschreven raakt aub?

Bedankt,

Tim


2 reacties

Reputatie 1

Hallo Tim,

Dat is vreemd. Ik raad je aan om de IBAN te valideren via deze site: https://www.ibancalculator.com/

Als je daar ook de boodschap krijgt dat ze fout is, dan neem je best even contact op met Keytrade.

Wordt ze op die site wel aanvaard, dan raad ik je aan om ons te bellen op 02 433 41 41 terwijl je in de mogelijkheid bent om de overschrijving in te voeren. Op die manier kunnen we meteen nagaan wat er aan de hand is.

Hey Yannick,

 

Bedankt voor het berichtje terug. Ik heb telefonisch contact genomen. De IBAN bleek correct, de overschrijving kan technisch wel via de moeder app van BNP gebeuren maar om één of andere reden niet via die van Hello Bank. Ze zouden jullie nog contacteren om dit recht te zetten.

Problem solved, bedankt!

Tim

Reageer