Vraag

Applicatie

  • 3 juli 2018
  • 1 reactie
  • 863 Bekeken

Goedemiddag,
Ik heb een hello bank jongerenkaart.
Ik zou graag de applicatie gebruiken maar wanneer ik de applicatie opstart en wil inloggen krijk ik op het scherm dat ik geen web contract heb waardoor ik de applicatie niet kan gebruiken.

Hoe moet ik dit veranderen, kan dit veranderd worden?

Mvg
Josefien

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Beste Josefien,

Via dit kanaal hebben we helaas geen toegang tot je persoonlijk dossier.
Het lijkt er evenwel sterk op dat je nog niet beschikt over de mogelijkheid om aan te melden op internetbankieren en bijgevolg ook de applicatie.
We kunnen dit onmiddellijk voor je in orde maken als je ons even kan opbellen op het nummer 02/433.41.41.
We zijn bereikbaar van 07h00 tot 22h00 op weekdagen en van 09h00 tot 17h00 op zaterdag.

Met vriendelijke groet,

Hakim

Reageer