Zichtrekening koppelen met mobile vikings

Geachte,

Ik heb onlangs mijn zichtrekening gekoppeld aan mobilevikings. Ik heb ondertussen al betalingen uitgevoerd met mijn zichtrekening maar ik krijg geen vikingpunten, hoe komt dat, wat kan ik daar aan doen?

Met vriendelijke groeten
Sarah Van Himst View answer
icon

Beste antwoord door Elisa 12 april 2017, 13:23

Dag Sarah,

Heb je een bevestigingsmail gekregen?
Welke betalingen heb je uitgevoerd? Doorlopende opdrachten, domiciliereingen en betalingen met je kredietkaart op prepaidkaart tellen niet mee.
Van zodra je inschrijving is bevestigd, houden we je Vikingpunten bij. De Vikingpunten worden telkens bij het begin van de maand aan je account toegevoegd. Je vindt je saldo terug via de Mobile Vikings app, op je persoonlijke pagina 'Mijn Viking Wallet' op de site van Mobile Vikings en in de mail die je maandelijks ontvangt.

Groetjes,
Elisa

Bekijk origineel
Reageer

15 Reacties

Badge +1
Dag Sarah,

Heb je een bevestigingsmail gekregen?
Welke betalingen heb je uitgevoerd? Doorlopende opdrachten, domiciliereingen en betalingen met je kredietkaart op prepaidkaart tellen niet mee.
Van zodra je inschrijving is bevestigd, houden we je Vikingpunten bij. De Vikingpunten worden telkens bij het begin van de maand aan je account toegevoegd. Je vindt je saldo terug via de Mobile Vikings app, op je persoonlijke pagina 'Mijn Viking Wallet' op de site van Mobile Vikings en in de mail die je maandelijks ontvangt.

Groetjes,
Elisa
Auteur
Beste Elisa,

Ja ik heb een bevestigingsmail gehad. En ik heb betalingen in winkels gewoon met mijn bankkaart gedaan.

Grtjs
Sarah
Badge +1
Dag Sarah,

Als je een bevestigingsmail zou allles in orde moeten zijn en krijg je je punten begin volgende maand.

Groetjes,
Elisa
Ik heb precies hetzelfde probleem. Sinds ik een rekening hier heb geopend niks dan problemen. Hello bank beloofd veel te veel dat ze niet kunnen waarmaken.
Badge +1
Beste Birgit,

Welk probleem heb je ook?
Je ontvangt de verzamelde punten pas rond de tiende van de volgende maand.
Groetjes,
Elisa
neste,
Ik heb mijn hello bankkaart gelinkt aan m’n mobile Viking abbonement maar kun je de kaart van m’n vrouw (card 67032804978371009, cliënt 1506837369) ook linken aan m’n gsmnummer (0478629418)? Zij doet alle boodschappen. Alvast bedankt.
Badge +1
Dag Bart,

Gaat het hierbij over een gemeenschappelijke zichtrekening op jullie beide namen of hebben jullie enkel een persoonlijke zichtrekening op de eigen naam?

Groetjes,
Sanne
We hebben een gemeenschappelijke rekening. Ik heb een paar dagen geleden telefonisch contact gehad met jullie en die mevrouw zei dat de gebruikte bankkaart geen rol speelt, het zou de verrichtingen via de rekening zijn die telt. Klopt dat?
Met vriendelijke groeten,
Bart
Badge +1
Dag Bart,
Dit klopt.
Groetjes,
Elisa
Beste,

Ik wil graag mijn kaart koppelen aan mijn mobile vikingsaccount, maar wanneer ik op de hiervoor bestemde knop op de site van mobile vikings druk, opent er wel een nieuw tabblad met een link ik de adresbalk, maar de pagina blijft leeg...
Kunnen jullie me hier bij helpen?

groeten,
Helen
Hallo Helen,

Onze excuses voor het laattijdige antwoord.

Heb je reeds via een andere internetbrowser geprobeerd? Of een reset van je huidige browser?
Beste, ik heb zonet 0,5€ aan vikingpunten gekregen. Als ik naar mijn bank app kijk hebben we vorige maand zo’n 15 keer onze bankkaart gebruikt. Moet dat geen 5€ zijn?
Bedankt voor jullie reactie.
Bart Lannoye
Rek nr : ‭BE27280077574573‬
Heb nu een mail gekregen van mobile Viking dat ik van Hello bank 5 vikingpunten gekregen heb. Wanneer ik op m’n wallet kijk heb ik 0,5€ gekregen van Hello bank.
Badge
Dag Bart,

Sinds wanneer ben je ingeschreven voor de Viking deal? Pas vanaf dan beginnen betalingen te tellen. Per betaling krijg je een half punt en je kan maximaal 5 punten per maand verzamelen. De punten voor betalingen in een maand worden pas toegekend rond de 10de van de volgende maand. Voor verdere informatie kan je ons contacteren via beveiligde lijn op het nummer 02 433 41 41.

Groetjes,

Tineke
Dag Tineke, bedankt voor uw reactie.
Ik heb gezien dat de punten jnaar mijn vrouw haar Viking account gegaan zijn. Geen erg, maar dit is nog nooit eerder gebeurt. We hebben een goeie 5 maanden geleden onze rekening gekoppeld aan ons gsm nummer en ik kreeg altijd de punten.
Met vriendelijke groeten,
Bart

Reageer