Ik heb onlangs mijn zichtrekening gekoppeld aan mobilevikings. Ik heb ondertussen al betalingen uitgevoerd met mijn zichtrekening maar ik krijg geen vikingpunten, hoe komt dat, wat kan ik daar aan doen?
Met vriendelijke groeten
Sarah Van Himst View answer
Beste antwoord door Elisa
Dag Sarah,
Heb je een bevestigingsmail gekregen?
Welke betalingen heb je uitgevoerd? Doorlopende opdrachten, domiciliereingen en betalingen met je kredietkaart op prepaidkaart tellen niet mee.
Van zodra je inschrijving is bevestigd, houden we je Vikingpunten bij. De Vikingpunten worden telkens bij het begin van de maand aan je account toegevoegd. Je vindt je saldo terug via de Mobile Vikings app, op je persoonlijke pagina 'Mijn Viking Wallet' op de site van Mobile Vikings en in de mail die je maandelijks ontvangt.
Groetjes,
Elisa
Heb je een bevestigingsmail gekregen?
Welke betalingen heb je uitgevoerd? Doorlopende opdrachten, domiciliereingen en betalingen met je kredietkaart op prepaidkaart tellen niet mee.
Van zodra je inschrijving is bevestigd, houden we je Vikingpunten bij. De Vikingpunten worden telkens bij het begin van de maand aan je account toegevoegd. Je vindt je saldo terug via de Mobile Vikings app, op je persoonlijke pagina 'Mijn Viking Wallet' op de site van Mobile Vikings en in de mail die je maandelijks ontvangt.
Groetjes,
Elisa
Ja ik heb een bevestigingsmail gehad. En ik heb betalingen in winkels gewoon met mijn bankkaart gedaan.
Grtjs
Sarah
Als je een bevestigingsmail zou allles in orde moeten zijn en krijg je je punten begin volgende maand.
Groetjes,
Elisa
Welk probleem heb je ook?
Je ontvangt de verzamelde punten pas rond de tiende van de volgende maand.
Groetjes,
Elisa
Ik heb mijn hello bankkaart gelinkt aan m’n mobile Viking abbonement maar kun je de kaart van m’n vrouw (card 67032804978371009, cliënt 1506837369) ook linken aan m’n gsmnummer (0478629418)? Zij doet alle boodschappen. Alvast bedankt.
Gaat het hierbij over een gemeenschappelijke zichtrekening op jullie beide namen of hebben jullie enkel een persoonlijke zichtrekening op de eigen naam?
Groetjes,
Sanne
Met vriendelijke groeten,
Bart
Dit klopt.
Groetjes,
Elisa
Ik wil graag mijn kaart koppelen aan mijn mobile vikingsaccount, maar wanneer ik op de hiervoor bestemde knop op de site van mobile vikings druk, opent er wel een nieuw tabblad met een link ik de adresbalk, maar de pagina blijft leeg...
Kunnen jullie me hier bij helpen?
groeten,
Helen
Onze excuses voor het laattijdige antwoord.
Heb je reeds via een andere internetbrowser geprobeerd? Of een reset van je huidige browser?
Bedankt voor jullie reactie.
Bart Lannoye
Rek nr : BE27280077574573
Sinds wanneer ben je ingeschreven voor de Viking deal? Pas vanaf dan beginnen betalingen te tellen. Per betaling krijg je een half punt en je kan maximaal 5 punten per maand verzamelen. De punten voor betalingen in een maand worden pas toegekend rond de 10de van de volgende maand. Voor verdere informatie kan je ons contacteren via beveiligde lijn op het nummer 02 433 41 41.
Groetjes,
Tineke
Ik heb gezien dat de punten jnaar mijn vrouw haar Viking account gegaan zijn. Geen erg, maar dit is nog nooit eerder gebeurt. We hebben een goeie 5 maanden geleden onze rekening gekoppeld aan ons gsm nummer en ik kreeg altijd de punten.
Met vriendelijke groeten,
Bart