Overschrijving

Donderdag is er een betaling vertrokken naar mijn rekening. Is dit normaal dat dit vandaag nog altijd niet op de rek staat? Ging allemaal vlugger gaan.
Reageer

5 Reacties

Badge +1
Beste,

Een overschrijving tussen Belgische banken duurt gemiddeld twee à drie bankwerkdagen.
Het is dus met andere woorden mogelijk dat je de betaling vandaag nog niet hebt ontvangen.

Mvg,
Enzo
Auteur
Dacht dat het zoveel ging versnellen. Als ik van mijn ING naar hello bank overschrijf is da maar enkele sec. Nog nooit zo lang moeten wachten. Ik maak wel betaalafspraken maar door deze hele lange duur is dit dus niet mogelijk. Dan zal ik mijn geld weer op mijn oude rek laten toekomen.
Badge +1
Beste,

Hello bank is inderdaad ook bezig met het uitwerken van zogenaamde instantoverschrijvingen waardoor het bedrag quasi onmiddellijk wordt gecrediteerd op de rekening van de begunstigde.
Je zal via een bericht in de uittreksels op de hoogte gebracht worden indien deze toepassing actief is.

Mvg,
Enzo
Auteur
Da kan nu toch nie dat nog altijd nie op de rek staat!
Badge +1
Beste,

Weekends tellen niet mee als bankwerkdagen. Als het geld donderdag is overgemaakt, is het vandaag dus de derde bankwerkdag. De fondsen zouden in de loop van de dag moeten toekomen. We nemen aan dat je Hellobank zichtrekening reeds actief is? Via dit kanaal hebben we helaas geen toegang tot je persoonlijke gegevens, maar we kijken dit graag voor je na als je ons even telefonisch kan contacteren op het nummer 02/433.41.41. We zijn bereikbaar van 07h00 tot 22h00 op weekdagen en van 09h00 tot 17h00 op zaterdag.

Met vriendelijke groet,

Hakim

Reageer