Nieuwe Bankkaart niet ontvangen


Goeiemiddag,

Aangezien ik er maar niet in slaag om jullie een bericht te verzenden probeer ik het maar via het forum:

In Januari koos ik voor Hello Bank.

Ik meen me echter te herinneren dat ik een nieuwe bankkaart opgestuurd zou krijgen. Ik heb deze nog steeds niet ontvangen. Ik gebruik nog altijd mijn oude Hello Bankkaart (via BNP).

Wanneer zal ik deze ontvangen?

Groeten,
Stef De Geyndt
Reageer

1 Reactie

Badge +1
Beste Stef,

Bedankt voor je bericht.

Via dit forum hebben we helaas geen toegang tot je persoonlijk dossier.
We bekijken graag de status van je nieuwe bankkaart als je ons even telefonisch kan contacteren op het nummer 02/433.41.41.
We zijn bereikbaar van 07h00 tot 22h00 op weekdagen en van 09h00 tot 17h00 op zaterdag.

Met vriendelijke groet,

Hakim

Reageer