mobiele app werkt al 2 WEKEN NIET! / Prepaid card- app / 50€ - actie mail


Beste,

1) Ik kan al sinds ongeveer 2 weken de app niet gebruiken. Er verschihjnt telkens: " Door een technisch probleem is de app momenteel niet beschikbaar. Probeer later...". Gelukkig heb ik nog een andere rekening bij een andere bank die wel degelijk werkt. Anders kon ik mijn geld zelf niet beheren en moest ik telkens naar een automaat gaan om mijn geld te beheren! Ik kan ook niemand contacteren want jullie zijn gesloten! Terwijl ik bel tijdens de openingsuren.
2) ik kan mijn prepaid card-app nog steeds niet gebruiken.
3) nog steeds geen mail ontvangen voor de 50€ - actie nadat ik al mijn gegevens heb doorgestuurd.
Reageer

1 Reactie

Badge
Hallo,

Voor vraag 1&2: Kan je onze helpdesk contacteren op het nummer 02 433 40 92? Zij zijn bereikbaar op zaterdag van 9 tot 17 uur en op weekdagen van 9 tot 17 uur. Dan kijken wij dit graag voor jou na!
3) Kan je het de Hello ID of aanvraagnummer even doorgeven?

Alvast bedankt! ^Gre

Reageer