Documenten autolening

Beste,

Ik ben momenteel aan het rondkijken om een tweedehands wagen aan te kopen. Hiervoor zou ik graag een lening aangaan. Wat ik me echter afvroeg was wat ik van documenten nodig had om de lening aan te vragen. Momenteel werk ik met een tijdelijk contract van 6 maanden. Kan ik een lening krijgen zonder vast contract? Verder zou ik graag weten hoeveel loonbrieven ik zou moeten voorleggen bij het aanvragen van de lening en hoeveel ik mag lenen.

M.v.g.
Eliza
Reageer

1 Reactie

Badge +1
Dag Eliza,

Op basis van deze gegevens kunnen we nooit meedelen hoeveel je exact kan lenen en of je zeker een goedkeuring zal krijgen. Alpha Credit maakt immers deze beslissing van zodra je de aanvraag hebt gedaan via de website. Ze kijken hierbij naar verschillende soorten gegevens. Je kan het steeds proberen met je tijdelijk contract, maar het is natuurlijk beter om een vast contract te hebben. Van zodra je een goedkeuring hebt, zal Alpha Credit laten weten hoeveel loonbrieven ze nodig hebben. Dit aantal kan oplopen tot 6 of zelfs meer. Andere documenten die je nodig hebt, zijn je identiteitskaart en aankoopbon van de wagen die je koopt.

Groetjes,
Sanne

Reageer