cvv/cvc code

hallo,mijn vraag is zeer simpel, waar vind ik mijn cvv of cvc code op mijn maestro bankkaart?
Sommige beweren dat 000 invullen ook werkt?
Reageer

2 Reacties

Badge +1
Dag Stacey,

Een gewone bankkaart in Belgiƫ heeft dergelijke code niet. Enkel kredietkaarten hebben deze code. Normaal betekent dit dat je op die website niet met je gewone bankkaart kan betalen. Indien je de optie bancontact/mister cash hebt op de website, kan je wel betalen met je gewone kaart en dien je dergelijke code niet in te geven.

Groetjes,
Sanne
stacey schreef:

hallo,mijn vraag is zeer simpel, waar vind ik mijn cvv of cvc code op mijn maestro bankkaart?
Sommige beweren dat 000 invullen ook werkt?

dag Stacey, Dag Sanne ... ik veronderstel dat het opgelost is gezien geen verdere reactie, ik kom hier net terecht wegens een bestelling bij flixbus waar bij de optie "bancontact/mister cash" nog steeds het CVC-veld als verplicht gemarkeerd staat, blatante grave grove fout in this day and age maar zoals u zegt "000" werkt in dat geval (voor die site) , niets invullen gaat niet, er stond ook geen uitleg bij ... dus als er iemand hoehelt is mijn 5cent ms iets waard, het werkt ik heb de bevestiging al ontvangen ... op andere sites is het mogelijk dat het veld erbij staat en dat je dit leeg kan laten. Zou in 2017 wel duidelijker mogen zijn mais bon

Reageer