Actie 50€

Goedenmorgen, ik heb ook net een zichtrekening geopend. De actie van 50€ sprak me natuurlijk ook aan, maar tot noch toe heb ik deze nog niet ontvangen? Moet ik hier nog iets speciaal voor doen dan? Mijn rekening is reeds geopend. Mvg
Reageer

5 Reacties

Badge
Hallo Elisah,

Heb je reeds de applicatie van Hello bank gedownload en daarop aangemeld om de rekening te activeren? Ongeveer twee tot drie weken hierna krijg je het welkomstcadeau op de rekening!

Groetjes, ^Gre
Auteur
Goedendag, ik heb reeds de app geĪnstalleerd. Maar ik heb vorige woensdag geld gestort op mijn nieuwe rekening en dit staat er ook nog steeds niet op? Het rekeningnummer is juist, dat heb ik nagekeken. Mvg
Badge
Hallo,

Heb je de Hello bank app zelf geïnstalleerd en de M2 handekentin gemaakt? Met beide houders indien er een medehouder zou zijn?

Groetjes, ^Gre
Ik heb een rekening geopend en vandaag al een eerste storting gedaan. Wanneer en onder welke voorwaarden worden de 50€ er bijgevoegd door jullie?
Badge +1
Beste Roger,

Indien je het nodige gedaan hebt om je rekening te activeren (zoals reeds door mijn collega aangegeven gebeurd dit automatisch bij de eerste aanmelding op de applicatie van Hello bank), zal je welkomstgeschenk maximaal 3 weken hierna op je rekening gestort worden.

Voor verder info zijn we ook bereikbaar op het nummer 02/433.41.41 van 07h00 tot 22h00 op weekdagen en van 09h00 tot 17h00 op zaterdag.

Met vriendelijke groet,

Hakim

Reageer