Aanvraag zichtrekening

Ik en mijn vriendin hebben vorige week vrijdag de contractuele overeenkomst opgestuurd. We hadden gehoopt dat de zichtrekening al beschikbaar zou zijn ondertussen, maar dit is nog steeds niet het geval.

Heeft u enig idee wanneer dit zou kunnen zijn?
Reageer

5 Reacties

Badge +1
Beste,

We willen dit graag eens nakijken voor jullie.
Kan je ons het aanvraagnummer geven aub?

Mvg,
Enzo
Auteur
Dag Enzo,

De rekening is ondertussen geopend mits een belletje naar jullie hulplijn. Zou u me kunnen vertellen wanneer de bankkaarten zouden toekomen? Want nu heb ik een rekening die ik nog niet kan gebruiken.
De Hello ID: 5471236

Alvast bedankt!
Mvg, Ella.
Badge +1
Dag Ella,

Jullie zullen beide een sms ontvangen om een pin code in te stellen voor jullie debetkaarten. Eens jullie deze code hebben gekozen, zal er een kaart worden besteld en opgestuurd worden per post. Ongeveer een vijftal dagen later ontvang je de bankkaart per post.

Mvg,
Enzo
Ik heb een telefonische code gekregen per post, maar geen bankkaart ontvangen? Is dit normaal
Badge +1
Beste Kelly,

Heb je de PIN-code van je bankkaart reeds gekozen aan de hand van de SMS die we je hebben verzonden?
Als je dit gedaan hebt, mag je de bankkaart ongeveer 5 bankwerkdagen later in je brievenbus verwachten.

Doe je dit niet of heb je de SMS niet ontvangen, dan zal er na het verstrijken van 7 kalenderdagen automatisch een PIN-code verzonden worden samen met je kaart.
Het spreekt dus voor zicht dat in dit geval, het verzenden van de bankkaart een extra week vertraging heeft.

Met vriendelijke groet,

Hakim

Reageer