[FAQ] Hoe meld ik een schadegeval bij Digital Protect?

  • 13 december 2018
  • 0 reacties
  • 513 Bekeken

Ben je in België? Geef het schadegeval binnen de 48u telefonisch aan via het nummer 0800 25 244. Dit nummer is bereikbaar van maandag tot vrijdag van 8u30 tot 17u en volledig gratis.
Ben je in het buitenland? Stuur dan een e-mail naar cardifclaims@cap-protection.be.

Deze informatie vind je overal terug dankzij de tab "Contacteer ons" in de Hello bank! app. In de e-mail vermeld je:
• De naam van de verzekerde en het contractnummer (indien mogelijk);
• Het type schadegeval: externe schade of diefstal;
• Een beschrijving van het verzekerde toestel waarover het gaat (merk, model, prijs en datum van aankoop);
• Wanneer je precies terugkomt naar België.
De verzekeraar zal je per mail alle in te vullen documenten bezorgen, net als de toe te voegen bewijsstukken.

In geval van diefstal in België of het buitenland wordt steeds een proces verbaal, opgesteld door de lokale politie, gevraagd.

0 reacties

Geen reactie

Reageer