Beantwoord

Tv-project

  • 9 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 2411 Bekeken

Ik en mijn collega's hebben een idee voor een tv-serie (mockumentary, 6 afleveringen, 30 à 35 minuten).
We hebben even alle kosten samen bekeken en komen op een totaal van 135.000 euro. (Dit gaat over 24 draaidagen en voorbereiding.)
Achteraf zouden we ook dvd's verkopen.
Lijkt jullie dit een redelijk bedrag en zouden we dit bij elkaar kunnen krijgen via "Hello Crowd!"?
icon

Beste antwoord door LKris 12 oktober 2016, 08:12

Hey Breyten,

Leuk project op stapel staan dus . Cool!
De campagnes op Hello crowd! Zijn beperkt tot een initieel targetbedrag van 100.000 euro.
Dit bedrag kan je natuurlijk overschrijden als het echt een succes is kan dat zelfs tot een max. Van 400.000 euro. Blijft natuurlijk een feit dat 135.000euro zeer stevig is en dus niet evident zal zijn. Een andere mogelijkheid zie ik in het opsplitsen van je bedrag in meerdere campagnes en dus bvb verdelen in blokken per 6 draaidagen (en dus ook je bedrag delen ) en zien of dit succesvol is. Het is nu eenmaal zo dat een tweede en derde campagne soms makkelijker op te zetten zijn omdat je al credibiliteit en en grotere achterban hebt verworven met je eerste campagne.
Voor wat betreft de haalbaarheid van je project is alles natuurlijk afhankelijk van de grootte van je achterban, de communicatiemogelijkheden die je hebt en de aantrekkelijkheid van je rewards.
Onze business developpers willen gerust even vrijblijvend met jounsamenzitten om de diverse mogelijkheden te bekijken .
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Hey Breyten,

Leuk project op stapel staan dus . Cool!
De campagnes op Hello crowd! Zijn beperkt tot een initieel targetbedrag van 100.000 euro.
Dit bedrag kan je natuurlijk overschrijden als het echt een succes is kan dat zelfs tot een max. Van 400.000 euro. Blijft natuurlijk een feit dat 135.000euro zeer stevig is en dus niet evident zal zijn. Een andere mogelijkheid zie ik in het opsplitsen van je bedrag in meerdere campagnes en dus bvb verdelen in blokken per 6 draaidagen (en dus ook je bedrag delen ) en zien of dit succesvol is. Het is nu eenmaal zo dat een tweede en derde campagne soms makkelijker op te zetten zijn omdat je al credibiliteit en en grotere achterban hebt verworven met je eerste campagne.
Voor wat betreft de haalbaarheid van je project is alles natuurlijk afhankelijk van de grootte van je achterban, de communicatiemogelijkheden die je hebt en de aantrekkelijkheid van je rewards.
Onze business developpers willen gerust even vrijblijvend met jounsamenzitten om de diverse mogelijkheden te bekijken .

Reageer