Beantwoord

Hello crowd! project indienen

• 3 maart 2016
  • 2 reacties
  • 3241 Bekeken

Hello,

Vandaag wou ik mijn project indienen op de Hello crowd! site, wanneer ik echter de gebruiksvoorwaarden wil accepteren krijg ik volgende melding:

"Oeps… We hebben gemerkt dat je al een account hebt op Ulule met dit e-mailadres. Connecteer je Ulule account met Hello crowd! om verder te gaan."

Enig idee hoe ik "connecteren" moet doen? Vind er namelijk nergens iets van terug op de site.

Alvast bedankt!
Cheers,
Babs
icon

Beste antwoord door Joeri 9 maart 2016, 09:01

Hello,

Vandaag wou ik mijn project indienen op de Hello crowd! site, wanneer ik echter de gebruiksvoorwaarden wil accepteren krijg ik volgende melding:

"Oeps… We hebben gemerkt dat je al een account hebt op Ulule met dit e-mailadres. Connecteer je Ulule account met Hello crowd! om verder te gaan."

Enig idee hoe ik "connecteren" moet doen? Vind er namelijk nergens iets van terug op de site.

Alvast bedankt!
Cheers,
Babs

Hallo BabsVK, we hadden inderdaad problemen met het aanmaken van een account. Deze zijn intussen opgelost. Is het intussen gelukt om je project in te dienen?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hallo BabsVK!

Bedankt om dit probleem te melden. Op dit moment is het niet mogelijk om je op Hello crowd aan te melden met een e-mailadres dat al gelinkt is aan een Ulule-account. We zijn dit nu aan het oplossen en jij zag -per ongeluk- deze boodschap (ook al is die nog niet van toepassing).

Wat jij nu moet doen : een nieuwe Hello-login aanmaken met een ander e-mailadres (dat nog niet aan Ulule gelinkt is). Als je op deze link klikt en je nieuwe account hebt aangemaakt, dan kan je je project indienen.

Binnenkort is dit opgelost! We werken er aan!

Veel succes met je project! 🙂
Reputatie 2
Badge +2
Hello,

Alvast bedankt!
Cheers,
Babs

Hallo BabsVK, we hadden inderdaad problemen met het aanmaken van een account. Deze zijn intussen opgelost. Is het intussen gelukt om je project in te dienen?

Reageer