Denk mee: hoe een cool filmpje maken over je crowdfunding-project?

• 16 december 2015
  • 4 reacties
  • 3310 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Eentje in onze categorie ‘Eén beeld zegt meer dan duizend woorden’: hoe kun je je Grote Idee wereldkundig maken via een catchy online video?
Een promofilmpje waarin je crowdfunding-idee - pril of al helemaal levensvatbaar - visueel aantrekkelijk wordt voorgesteld, opent sowieso deuren. Maar kun je met je smartphone en tablet en enkele (liefst gratis) apps voor beeldbewerking zélf aan de slag ?
Hoe zie jij het: zélf een filmpje maken of uitbesteden die handel?

4 reacties

Reputatie 1
En meteen ook een goeie!
Ik denk dat heel wat starters hiermee worstelen: in je eigen hoofd is alles klaar als pompwater, en mensen om je heen (die weten waarmee je bezig bent) die beginnen het op den duur ook te snappen. En omdat een 'elevator pitch' soms niet genoeg is, hebben we een 90' video laten maken. Er kruipt heel wat voorbereiding in: tenslotte heb je maar 90 seconden om met je FAB (features, advantages, benefits) uit te pakken!
Nu ben ik wel benieuwd naar jullie feedback :)
Reputatie 2
Badge +1
Cool filmpje ! Via welk systeem is dit eigenlijk gemaakt? Lijkt me zeer interessant

Wat jullie aanbieden met Pridiktiv , is dat vergelijkbaar met wat men op de Apple watch heeft geplaatst ( airstrip?)

Apple watch Keynote
Reputatie 1
We hebben deze video in de VS laten maken via Focii Interactive (http://www.focii-interactive.net/video.html) voor een prijs waar ze hier bleek van worden 🙂 De begeleiding is heel professioneel, telkens door native speakers van de talen die je zelf wil. Neem gerust contact met Paul, hij is de director van deze afdeling.

Airstrip is een klein deel van wat wij doen, we gaan breder (koppeling met ERP etc..)
Reputatie 2
Badge +1
Cool , bedankt Pridictiv ! echt super gemaakt!🆒

Reageer