Vraag

sms code Hello Bank app

• 9 januari 2020
  • 11 reacties
  • 1296 Bekeken

Ik krijg geen sms code bij activeren van Hello Bank app.

Mijn gsm nummer is nochtans correct.

GSM herstarten ook al geprobeerd.

11 reacties

Reputatie 1

Hallo @Jijibken 

Je neemt in dat geval best contact op met je telecom operator. Onze berichten worden vanaf het verkorte nummer 8667 verzonden. Het is mogelijk dat jijzelf of je operator in het verleden een blokkering hebben geactiveerd op dat soort (commerciële) nummers.

Badge

Heb dit ook gehad, niet alleen met Hello Bank trouwens. Mijn provider gebeld, blijkt dat standaard alle verkorte nummers geblokkeerd worden. Morgen laten aanpassen, we zien dan wel verder...

Hey @WimH ,

Is het ondertusssen opgelost?

Groetjes,

Lieze

Badge

Neen, het is te zeggen, de blokkering is er nog steeds, maar ik heb de code op een ander nummer laten toekomen, dus werkt de app nu wel

Badge

Te vroeg gejuicht… Het gebruiken van een ander telefoonnummer voor de sms code levert andere problemen op . Ik zal dus het probleem via mjn Mobiele provider moeten oplossen, wat bijlange niet zo vlot gaat als ik had gedacht… . 

Hey @WimH ,

Mijn excuses voor het ongemak.

Welke hinder ondervind je precies?

Groetjes,

Lieze

Badge

Probleem met overzetten Payconiq naar mijn nieuwe telefoon, geregistreerd met ander nummer...

Badge

Payconiq probleem is nu opgelost, Nu nog de Line app en 1 andere bank, pfff

Hey @WimH ,

Wat loopt er precies mis met je online bankieren?

Groetjes,

Lieze

Badge

Line app heeft niks met bankieren te maken. Alle problemen zijn nu voor mij opgelost, er zijn/waren blijkbaar algemene problemen met het ontvangen van “sommige” tekstberichten met verificatiecodes bij mijn provider, niks met Hello Bank/BNPPF te maken dus…

Vriendelijke groeten,

Fijn dat het in orde is, Wim!

Fijn weekend verder.

Lieze

Reageer