Ik krijg geen sms code bij activeren van Hello Bank app.
Mijn gsm nummer is nochtans correct.
GSM herstarten ook al geprobeerd.
Ik krijg geen sms code bij activeren van Hello Bank app.
Mijn gsm nummer is nochtans correct.
GSM herstarten ook al geprobeerd.
Hallo
Je neemt in dat geval best contact op met je telecom operator. Onze berichten worden vanaf het verkorte nummer 8667 verzonden. Het is mogelijk dat jijzelf of je operator in het verleden een blokkering hebben geactiveerd op dat soort (commerciële) nummers.
Heb dit ook gehad, niet alleen met Hello Bank trouwens. Mijn provider gebeld, blijkt dat standaard alle verkorte nummers geblokkeerd worden. Morgen laten aanpassen, we zien dan wel verder...
Hey
Is het ondertusssen opgelost?
Groetjes,
Lieze
Neen, het is te zeggen, de blokkering is er nog steeds, maar ik heb de code op een ander nummer laten toekomen, dus werkt de app nu wel
Te vroeg gejuicht… Het gebruiken van een ander telefoonnummer voor de sms code levert andere problemen op . Ik zal dus het probleem via mjn Mobiele provider moeten oplossen, wat bijlange niet zo vlot gaat als ik had gedacht… .
Hey
Mijn excuses voor het ongemak.
Welke hinder ondervind je precies?
Groetjes,
Lieze
Hey
Wat loopt er precies mis met je online bankieren?
Groetjes,
Lieze
Line app heeft niks met bankieren te maken. Alle problemen zijn nu voor mij opgelost, er zijn/waren blijkbaar algemene problemen met het ontvangen van “sommige” tekstberichten met verificatiecodes bij mijn provider, niks met Hello Bank/BNPPF te maken dus…
Vriendelijke groeten,
Fijn dat het in orde is, Wim!
Fijn weekend verder.
Lieze