Vraag

Nieuw lid van hello bank

• 27 januari 2018
  • 3 reacties
  • 1584 Bekeken

Beste, ik ben lid geworden bij hello bank en normaal gezien is alles inorde. Ik heb mijn kaart, online banking app,..
bij het begin had ik namelijk gekozen voor de wintertrui ( waar ik achteraf toch wel spijt van heb ) ik heb hiervan nog niets ontvangen. Betekent dit dan dat ik de 50 euro cash ontvang ? Heb ook al 25 verrichtingen uitgevoerd maar er is nog niets veranderd

Mvg

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Dag Giete,

We zullen het nakijken. Wil je dat we proberen om je keuze nog te veranderen naar cash?

Groetjes,
Elisa
Hallo,

Ik heb aanvraag voor nieuwe rekening ingediend in november 2017. Deze is ondertussen geopend. Enkele weken geleden gebeld en er werd mij verteld dat mijn bankkaart opgestuurd was en eerstdaag in mijn brievenbus zou liggen en die van mijn vriend iets later zou toekomen.., ik heb nog geen bankkaart ontvangen tot hier toe en mijn vriend (ander adres) reeds wel.
Reputatie 3
Badge +1
Hello,

Dan is er iets misgelopen met je kaart. Normaal gezien duurt dit slecht enkele bankwerkdagen en geen weken. Om dit na te kijken en eventueel een nieuwe kaart te bestellen, hebben we echter wel telefonisch contact met je nodig. We raden je aan om ons telefonisch te contacteren. We zijn bereikbaar op het nummer 02 433 41 41 van 7 tot 22u op weekdagen en op zaterdag van 9 tot 17u.

Groetjes,
Sanne

Reageer